<?xml version="1.0" encoding="Windows-1250" ?>
<!--
<!DOCTYPE rss PUBLIC "-//Netscape Communications//DTD RSS 0.91//EN" "http://my.netscape.com/publish/formats/rss-0.91.dtd">
-->

<rss version="0.91">
<channel>
        <title>mandus.BLOG - komentare textu</title>
        <link>http://martinpetracek.com/</link>
        <description>blog o HW, SW, filmech, hudbě, internetu, práci atd.</description>
        <language>cs</language>

        <item>
                <title>nahrávání do mp3 ( Lumpur ) v 17:24:34 14.11.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-9388</link>
                <description>
	Ahoj. Je to pravda, že nahrává do mp3? Jaká je kvalita? Můžu si zvolit bitrate? Umí přehrát určitý adresář? (Manuál se o tom nezmiňuje.) A co čtení textů – češtinu umí? Zaujala mě cena, výdrž a možnost nahrávat do mp3.

</description>
                <pubDate>Wed, 14 Nov 2007 17:24:34 +0100</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>Zatím v pořádku ( viceovoce ) v 10:51:05 3.11.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-8892</link>
                <description>
	Zdravice. Měl jsem s Doonio Cube problém (komentář 22.9. a následná reakce manduse), upgrad firmware pomohl a zatím dělá co má. 

</description>
                <pubDate>Sat, 03 Nov 2007 10:51:05 +0100</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( mandus ) v 00:52:54 25.10.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-8439</link>
                <description>
	[21] petra: Kup si rozhodně něco značkovýho… v ceně nani takovej rozdíl – ale ovládání maj alespoň promyšlené, nedovolí si vydávat shity a kdyžtak dají k dispozici novej firmware…

	(mě se líbí třeba to co dělá Sony, a mám s její přenosnou audiotechnikou dobré zkušenosti)

</description>
                <pubDate>Thu, 25 Oct 2007 00:52:54 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( petra ) v 20:10:18 24.10.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-8423</link>
                <description>
	Ahoj, lidi. Mám (měla jsem , dokud mi ji neukradli) sanDisk m240 a teď něvím, jestli se rozhodnout pro něco jiného nebo mám být věrná. Máte nějaký tip? Odzkoušený za ucházející cenu? Díky 

</description>
                <pubDate>Wed, 24 Oct 2007 20:10:18 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( mandus ) v 16:37:30 9.10.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-7759</link>
                <description>
	[19] Karel: Jo to je dobrý poznatek, nevim, jak dloho to běželo mě, ja to prodal a netuším jak dlouho po flashi… (tak doufam, že nový majitel neměl problémy, ale zaručák u toho byl…)

</description>
                <pubDate>Tue, 09 Oct 2007 16:37:30 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( Karel ) v 10:15:56 9.10.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-7737</link>
                <description>
	[16] mandus: Flash firmware sice pomůže, ale (aspoň v mém případě) jenom na cca 2–3 týdny, pak to zheblo znova dal jsem tomu jeřtě jednu šanci, ale teď už je to v reklamaci. Pochopitelně, že to odejde vždy, když není počítač pro flashnutí k dispozici (uprostřed dovolený v řecku). 

</description>
                <pubDate>Tue, 09 Oct 2007 10:15:56 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( viceovoce ) v 01:09:10 24.9.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-7185</link>
                <description>
	Čest práci,louskání angličtiny a snaze mé přítelkyně.Píšu a zároveň poslechem kontroluji chod přehrávače s novou verzí firmware.Dík za radu.Byla to pro mne záchrana. viceovoce

</description>
                <pubDate>Mon, 24 Sep 2007 01:09:10 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( viceovoce ) v 22:41:46 23.9.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-7184</link>
                <description>
	[16] mandus:mandus Zdravím.Problém je,že nejsem technický typ.Pokud by jste popsal přesný postup jak firmware upgradnout,mělo by být vyhráno.Prosím o pomoc.Předem dík.

</description>
                <pubDate>Sun, 23 Sep 2007 22:41:46 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( mandus ) v 16:45:10 23.9.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-7181</link>
                <description>
	[15] viceovoce: Přesně to se mi stalo taky… stačilo upgradnout firmware a vše bylo OK.

</description>
                <pubDate>Sun, 23 Sep 2007 16:45:10 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>Poraďte ( viceovoce ) v 15:11:05 22.9.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-7148</link>
                <description>
	Zdravím všechny.Asi před půl rokem jsem koupil tento přehrávač a byl jsem až na vámi zmiňované věci spokojen.Před týdnem začal zhruba po 3 minutách poslechu stávkovat.Místo hudby šlo ze sluchátek je hučení.Stal se neovladatelným a jediné co tím pádem přicházelo v u'vahu bylo vyndat baterii.Druhý den si na mne vymyslel,že po zapnutí rozsvítí display tak,že svítily téměř všechny body.Bez jakékoli známky názvu skladby,stavu téměř nabité baterie,prostě až na pár bodů display mohl klidně posloužit jako malá svítilna.A opět jsem musel vyndat baterii.Pročítal jsem zde co píšete a možná někdo poradí.Pokud není nejlepší využít záruční dobu.

</description>
                <pubDate>Sat, 22 Sep 2007 15:11:05 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( mandus ) v 07:09:17 4.8.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-5871</link>
                <description>
	Ja ti nevím, čoveče, ale jak jsem již podotkl… třeba SONY riskuje pověst právě toho jména, když vydá něco co je nedodělané jako DOONIO CUBE. A když to vydá, sakra rychle napravuje chyby – vymění nebo dá nový firmware… Takové Doonio se na to vybodne, jeho „zančka“ nemá žádnou cenu a tak neriskuje a nechá šunt, když tak se pojmenovat jinak může vždy.

	Je to o detailech, firma co dělá spoustu let přehrávače, od návrhu tištáku, přes firmware po design (a je fuk kde to udělaj), má vychytané detaily, velká firma má větší podporu a více příslušenství, očekávat lze nástupce modelu… Aneb, já bych šel do značky… je to větší jistota. Ostatní dovoz pod neznámíma značkama je taky fajn, snižuje cenu ostatních věcí. Ovšem nakonec sníží i tu kvalitu použitých součástek…

	Přestou souhlas s že je to o marketingu viz Apple (a články RH  )

	PS.: amíci jsou hloupí, je jen otázkou, kdy je doženeme

</description>
                <pubDate>Sat, 04 Aug 2007 07:09:17 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( falken ) v 06:08:07 4.8.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-5863</link>
                <description>
	Jo, ještě jedna věc  samozřejmě že VYMYSLET ty čipsety (což je na tom ta jedina fakt zaslužná činnost, protože se při tom třeba časem přijde i na to, kde budeme brat energii, až třeba všechno známé vykutámeapod.) museli ti oškliví amíci ve firmách jako je intel, atmel, ti, freescale, cirrus logic, ale i evropsti nxp a korejci u samsungu (a ti fakt dobri jsou take:-) kteri s nimi dodavaji take tzv. referencni design a vyvojove nastroje, coz neni nic jineho nez funkcni vyrobek bez hezke skatulky, na kterem se da jeste leccos bud vytunit a nebo i zkazit, vse zalezi na tom, kdo na cem chce jak moc vytriskat nebo kdo chce jak moc udelat neco poctiveho (coz uz se skoro v zadnem oboru moc nedeje:-). No JE to vsechno proste sranda  A to podotykam, ze nejsem nejaky ultralevicak, jakekoliv extremy mi vadi proto mi vadi i TYHLE extremy. To ze se dneska prakticky vsechno fyzicky vyrabi v cine, ktera kasle na lidska prava, na zivotni prostredi a vubec skoro na vsechno a my si tu v klidu spotrebovavame dusledky globalizace a hrajeme si tu na nejake znacky, naprosto idiotsky rozdelujeme veci a lidi podle ceny a nejake nizssi, stredi a vyssi tridy a podobne nesmysliky  a hlavne potrebujeme byt vzdy dostatecne FREE, COOL a IN . Jo, uz mlcim..ne, pankaci maj fakt pravdu! 

</description>
                <pubDate>Sat, 04 Aug 2007 06:08:07 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>Doonio Mystick a jina havet ... ( falken ) v 05:28:33 4.8.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-5862</link>
                <description>
	Ahoj, tak jsem si prave pred chvili take vybral novou hracku, a to sice Doonio Mystick 4GB za bratru 1900 i s dopravou kuryrem po Praze. Pouzivam hodne akumulatrory, takze netouzim po LiPol, ktera po nejakych 300 cyklech umre a mozna uz nikdy nebude k sehnani. OK. Doufam taky, ze ten mistni distributor, ci kdovi kdo to je, nelze, kdyz u Mysticku a X5 pise striktne USB 2.0 High Speed. Pokud lze, pak nejen ze to vratim, ale poslu nejaky bonz jeste na nejakou inspekci,protoze tohle komunisticke chovani me u mistnich vychytralku pekne s..e. Pokud nemam pravdu, budu mit radost, ze se svet jeste uplne nezblaznil a ze se nemusim dat k pankacum  Mno, Jinak si ale nedelam velke iluze a vy si je nedelejte take, protoze prakticky vsechny tzv. ZNACKY o kterych dosud nikdy nikdo nic neslysel, nejsou zadne firmy, ale jsou to vesmes vyrobky cinanu pripadne korejcu, to uz je celkem je jedno, kteri vyrabeji OEM bezejmene veci a kdo si to objedan a zaplati, tak si tu svou dodavecku muze pojmenovat jak chce. Je to jenom hnusny marketing. Par firem v te koreji nebo na tajwanu a dnes uz i v kontinentalni cine umi vyrobit cipsety pro ty prehravace (a neni to nic jineho nez firmware pro obycejne embedded procesory), a tyhle firmy prodavaji sve genericke soucastky stovkam tzv. VYROBCU, kteri si tak maximalne nechaji zase u jinych cinanu navrhnout nepatrne odlisnou skatulku do ktere se to schova a napali na to tu svou tzv. ZNACKU. Vsimete si, ze z popisu technickych specifikaci se kolikrat da vycist jak moc jsou si ty ktere vyrobky podobne a co maji asi uvnitr za svaby. Alespon zhruba takhle nejak je to nejen s MP3 playery, ale SE VSIM, DNESKA . To znamena, ze stejny cipset bude stejne dobre/spatne hrat v cemkoliv  vlastne nejvic zalezi na
	analogovych obvodech, a jeste vic na spravnem rozlozeni soucastek, tak aby ten procesor uplne obycejne nezrusil zvuk ktery generuje v kvalite near CD (v odpovidajicim digitalnim formatu po dekompresi z MP3, ktera je dost mizerna, kolikrat). Podobne jako kdyz vam leze sukani mysi po podlozce do zvuku z PC-cka Mimochodem, to ze Sennheiser a Koss byly historicky vyrobci kvalitnich sluchatek TAKE neznamena, ze tomu tak je porad . DNES uz je to vsechno prakticky jedno, protoze dobre je to, co se zadobre povazuje a to co se povazuje za dobre, se tvori prave na internetu a v mediich a v reklame a muze za to opet marketing, ktery bych osobne nejradeji snad celosvetove zakazal jako nekale obchodni jednani... No, a v neposledni rade je to tak, ze i ty OPRAVDOVE znacky, mnohdy pouzivaji ve svych vyrobcich ty same cipy jako ty noname, ale precejen maji nejakou schopnost to dotahnout dal jak navenek tak v tech analogovych detailech. Psani firmware a podobnym ptakovinam dneska rozumi kdejaky trotl, ale jak navrhnout poradne mixed-signal tisteny spoj, to uz je horsi 

	Proc si tu takhle vylyvam mozek? Protoze je mi casto tech frikulinu v diskusich nad znackami a ficurami a kvalitou uprime lito. Je to mozna tim, ze jde casto o pubertaky (coz ja uz nastesti mam za sebou), kteri z toho vyrostou a pridou na to jednou taky sami, ale casu je malo a zda se mi, ze bychom mohli byt o fous chytrejsi. V tomto kontextu mi pak pripada smesne kdyz se globalne vysmivame treba americanum jak jsou hloupi. Myslim, ze si nemame co vycitat, a mohli bychom konecne taky prestat machrovat a zamyslet se i nad sebou. Tecka, pardon, omlouvam se, myslim to dobre . Petr

</description>
                <pubDate>Sat, 04 Aug 2007 05:28:33 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( mandus ) v 15:17:12 9.6.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-4799</link>
                <description>
	myslíš asi zašupovací USB konektor (pro připojení k PC)

</description>
                <pubDate>Sat, 09 Jun 2007 15:17:12 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( hovado konzerva ) v 13:36:52 9.6.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-4798</link>
                <description>
	naco je tamto na pravym boku kdyz se divas ze predu

</description>
                <pubDate>Sat, 09 Jun 2007 13:36:52 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>Mp3 ( Ta je krásná...mam jí doma...muck :-* ) v 17:04:07 27.5.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-4508</link>
                <description>
	Ta je krásnámam jí domamuck :-*  

</description>
                <pubDate>Sun, 27 May 2007 17:04:07 +0200</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( zach ) v 19:39:11 31.1.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-1263</link>
                <description>
	Já jsem si do doonia nahrál mpétrojky jednou a naposledy, když jsem viděl tu rychlost  týden jsem si ho nechal  užil ho trochu  a šel vrátit s tím, že v návodu je rychlost 2, ale ve skutečnosti je to jednička, vrátili mi peníze a 4 měsíce jsem bez mp3 přehrávače a žiju 

</description>
                <pubDate>Wed, 31 Jan 2007 19:39:11 +0100</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( st ) v 23:11:42 28.1.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-1157</link>
                <description>
	No ta rychlost by mohla být lepší, ale celkově jsem s ním dost spokojenej, hlavně s výdrží baterie.

</description>
                <pubDate>Sun, 28 Jan 2007 23:11:42 +0100</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( mandus ) v 15:39:23 22.1.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-1013</link>
                <description>
	[5] Josef : Jo jsem také celkem spokojen, neměním většinou všechny nahraná alba najednou, tak se to dá skousnout.

	Přesto když to shrnu, znova bych ho asi nekoupil. V dnešní době nemá tato rychlost u přehrávačů a flashdisků (k čemu by dobře sloužil, když má v sobě plnohodnotný konektor USB) co dělat, navíc se tento chlubí vyšší střední třídou.

</description>
                <pubDate>Mon, 22 Jan 2007 15:39:23 +0100</pubDate>
        </item>
<item>
                <title>[ bez nadpisu] ( Josef ) v 20:16:59 21.1.2007</title>
                <link>http://martinpetracek.com/212-doonio-cube.html#comm-993</link>
                <description>
	mandus: Omlouvám se. Asi mám blbou hlavu já  S tou hláškou (ve Win.) máte pravdu. Nějak jsem si to špatně představil. Zřejmě ve snaze se zastat jinak podle mě skvělého přehrávače. S tou rychlostí je to ale děs. Na můj dotaz v autorizovaném servisu jak to s tou rychlostí je, mi bylo odpovězeno, že přístroj má rychlost USB 2 Full Speed. Mám tento přístroj asi měsíc a jsem s ním velice spokojen, až na tu rychlost (pomalost). Pokud ho ale nepoužívám jako přenosný USB disk, tak si myslím, že výhody (výdrž, kvalita zvuku atd.) vyváží tuto jednu nevýhodu. Zdravím

</description>
                <pubDate>Sun, 21 Jan 2007 20:16:59 +0100</pubDate>
        </item>


</channel>
</rss>